کیک‌های قرص‌دار، هنوز کسی دستگیر نشده است
به گزرش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، غلامحسین اسماعیلی درنشست خبری امروز خود درپاسخ به سوالی درباره کیک‌های آلوده و اینکه آیا قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است؟  گفت: بله مجموعه قوه قضاییه با سایر دستگاه‌های متولی در دولت بررسی دقیقی انجام دادند. ما  نسبت به امنیت شهروندان حساسیم و نباید دغدغه‌ای در این خصوص مردم داشته باشند. بررسی‌هایمان تا امروز حکایت خوبی دارد که  اولا قرص‌هایی که پیدا شده فراوانی زیادی ندارد و ثانیا قرص های سمی و آلوده ای نیست، ثالثا این اقدام توسط صنف تهیه کننده کیک و شکلات نبوده است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: این مطالب  نتایج ارزیابی‌ها است و تلاش جدی انجام می شود. موارد معدودی به صورت موردی و بعد از تولید توسط افراد مغرض انجام شده و آنها بدنبال این بودند که به این صنعت آسیب برسانند و ما این را یک توطئه می دانیم.

به گزارش ایسنا وی در پایان افزود: این فرایند بعد از تولید و در مسیر توزیع بازگشایی بسته بندی انجام شده و اغلب قرص و پوکه خالی کپسول در درون محصولات بوده است و  عوامل شناسایی می شود. خوشبختانه جای دغدغه‌ای نیست، در این رابطه کسی دستگیر نشده است ولی قطعا شناسایی می شوند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.