اداره بیمارستان یکی از سخت‌ترین کارهای اجرایی در نظام سلامت است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا زالی، در نخستین نشست با رؤسا، مدیران و مترون‌های مراکز پزشکی و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: اداره بیمارستان یکی از سخت‌ترین کارهای اجرایی در نظام سلامت و نظام اجرایی کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به کارنامه درخشان عملکرد و دستاوردهای مراکز پزشکی و بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ابراز امیدواری کرد با نگاه بلند و مترقی مسؤولان این مراکز در آینده شاهد تحقق اهداف دانشگاه در بیمارستان‌ها باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بهره وری دانشگاه در هفته دوم دی ماه افزود: در این جشنواره از بیمارستان برتر بهره ور دانشگاه تقدیر می‌شود. برگزاری جلسات ماهانه با کارکنان بیمارستان ضروری است، پرسنل حوزه بهداشت و درمان دانشگاه افرادی شریف، خدوم و مظلوم هستند که در شرایطی بسیار سخت تلاش می‌کنند. نیروی انسانی در واقع ذخیره استراتژیک شما در راستای خدمت رسانی هستند، بنابراین باید قدرشناس زحمات آنان باشیم.

زالی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین در ساماندهی و تکمیل پروژه‌های درمانی دانشگاه گفت: خیرین سلامت همواره آماده مشارکت و یاری رسانی در این راستا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ضرورت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم تصریح کرد: امروز باید اتمسفر حاکم بر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم باشد و از شما می‌خواهم با کمیته‌های تخصصی که در این خصوص تشکیل می‌شود همکاری کنید تا این سیاست حاکم بر استراتژی نوین دانشگاه اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش مهر وی در پایان در خصوص موضوعاتی حفظ کرامت اعضای هیأت علمی و کارکنان بیمارستان‌ها، بازنگری طرح قاصدک، تخصیص اعتبار برای بازسازی پاویون دستیاران و فراگیران در بیمارستان‌ها، تقدیر ویژه از پرستاران در روز پرستار، جلب مشارکت خیرین سلامت برای ساماندهی پروژه‌های درمانی و عمرانی بیمارستان‌ها سخن گفت.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.