پوشش اجباری بیمه سلامت، تاکنون ۹۰۰ هزار نفر در طرح شرکت کرده‌اند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، طاهر موهبتی افزود: طرح پوشش اجباری بیمه سلامت از سیزدهم آبان در کشور به اجرا درآمده و مرحله اول نتایج ارزیابی وسع از سوی پایگاه رفاه ایرانیان اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: با وجود مهلت ۶ ماهه برای ثبت نام در این طرح پیش بینی می‌شود آمار شرکت کنندگان در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت افزایش قابل توجهی داشته باشد. از افراد فاقد پوشش بیمه‌ای درخواست می‌کنیم که در فرصت باقیمانده با ثبت نام در این طرح از تسهیلات یارانه بیمه سلامت بهره مند شوند.

وی در این سفر از تعدادی از دفاتر پیشخوان نیز بازدید کرد و افزود: دفاتر پیشخوان درگاه ورودی سازمان بیمه سلامت محسوب می‌شوند و ما افراد فعال در دفاتر پیشخوان را به عنوان همکاران خود تلقی می‌کنیم. هزار و ۳۰۰ دفتر پیشخوان در سطح کشور در حال ارائه خدمات سازمان بیمه سلامت به بیمه شدگان هستند، دفاتر پیشخوان سالانه برای تمدید، تعویص و صدور دفترچه‌های بیمه سلامت، ۲۰ میلیون دفترچه صادر می‌کنند که در این رقم قابل توجه در سایه تلاش همکاران ما در دفاتر پیشخوان محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت موهبتی در سفر به مازندران از تعدادی دفتر پیشخوان و مرکز جامع سلامت سطح یک شهری و روستایی شهرستان بابل بازدید و در نشستی در دانشگاه علوم پزشکی بابل با رییس و معاونان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.