پوشش بیمه‌ای سمعک، شرایط لازم چیست؟
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بابک عدلی گفت: برای پرداخت هزینه سمعک، بیمه شدگان باید ابتدا به کمیسیون پزشکی مراجعه و پس از تأیید مدارک آنها، جهت دریافت کمک هزینه سمعک، به شعب تأمین اجتماعی مراجعه می‌کنند.

مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران ادامه داد: برای پرداخت هزینه سمعک فقط به فاکتور بسنده نمی‌شود، مدارک پزشکی بیمه شده باید در کمیسیون پزشکی به تأیید برسد و این طور نیست که بخواهیم با فاکتور این هزینه را پرداخت کنیم.

به گزارش مهر وی در پایان افزود: با اشاره به سقف پرداختی تأمین اجتماعی برای پرداخت هزینه سمعک که یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است، تأمین اجتماعی عدد بیمه پایه را پرداخت می‌کند و کسانی که بیمه تکمیلی دارند، می‌توانند برای دریافت هزینه مابقی اقدام کنند، ملاک ما برای پرداخت هزینه سمعک، اندیکاسیون علمی است که فرد می‌بایست واجد استفاده از سمعک باشد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.