رشد ۴ برابری تعداد دانشجویان خارجی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، متن نامه باقر لاریجانی به شرح زیر است:

همانگونه که مستحضرید با تدوین بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و اجرایی سازی آن در سطح کشور، توسعه بین المللی آموزش علوم پزشکی یکی از محورهای مهمی است که در این برنامه پیگیری می شود.

رشد 4 برابری تعداد دانشجویان خارجی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور، توسعه سامانه Education Iran و معرفی ظرفیت های آموزشی کشور در سطح بین الملل از این بستر، دریافت گواهینامه 10 ساله اعتباربخشی دوره پزشکی عمومی از فدراسیون جهانی آموزش پزشکی عمومی، تسهیل بهره مندی از خدمات متخصصین ایرانی مقیم خارج از کشور، ساماندهی انتقال دانشجویان از دانشگاههای خارجی به داخل و ... از جمله برخی دستاوردهای این برنامه است که در کنار ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی کشور و حرکت به سمت استانداردهای بین المللی حاصل گردید.

بدون شک این دستاوردها حاصل تلاش های ارزشمند همکاران محترم در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی کشور است که در قالب مجموعه "بین المللی سازی آموزش پزشکی در جمهوری اسلامی ایران" و به تفکیک دانشگاه گردآوری شده است.

ضمن تشکر از تلاش های حضرتعالی و همکاران محترم آن دانشگاه/ دانشکده در توسعه بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی، به پیوست نسخه الکترونیک مجموعه مذکور تقدیم می گردد، امید است با بهره برداری از تجارب گذشته و تلاش های آتی شاهد درخشش بیش از پیش حوزه علوم پزشکی کشور در عرصه های بین المللی باشیم. 

نسخه الکترونیک این مستند در این لینک در دسترس است. وب‌دا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.