تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز انجمن جانبازان نخاعی ایران
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مهدی یوسفی بعد از ظهر روز گذشته در انجمن جانبازان نخاعی ایران در حاشیه انعقاد تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه صبر، تحمل و فداکاری جانبازان و خانواده آنان وصف شدنی نیست، اظهار کرد: پس از گذشت سال‌ها هنوز هم جانبازان عزیز کشورمان در مسیر آزمایش سختی قرار گرفته‌اند و بی‌تردید خدای متعال اجر و پاداش ویژه‌ای به آن‌ها در آخرت اعطا می‌کند.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ادامه داد: به یاری خداوند متعال طی انعقاد تفاهم‌ نامه‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران از این پس برخی از اقلام ضروری آنها توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین می‌شود.

وی در پایان افزود: طی جلسه‌ای که با انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان داشتیم اولویت آنها مبنی بر تهیه تجهیزاتی همچون تشک مواج، ویلچر  و ... است که انشاالله با مساعدت‌های وزارت بهداشت این اقلام هرچه سریع‌تر برای آنها تامین می‌شود.

به گزارش وب‌دا همکاری برای تهیه و خرید و ترخیص کالاهای پزشکی در حدود اختیارات و تعهدات موضوع قرارداد هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.