۲۲ آمبولانس به محل سقوط هواپیمای اوکراینی اعزام شده اند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مجتبی خالدی از سقوط یک فرووند بویینگ ۷۳۷ خبر داد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: این هواپیما اوکراینی بوده و در محل بین پرند و شهریار سقوط کرده است، آمبولانس ها و اتوبوس آمبولانس اعزام شدند، کلیه پایگاه ها ها در آماده باش هستند، این هواپیما ۱۸۰ مسافر داشته است.

وی افزود: ۲۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است.

همچنین پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور از انتقال اجساد حادثه سقوط‌ هواپیما به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: همه خدمه و مسافران در این حادثه جان خود را از دست دادند، متاسفانه هیچ کس در سقوط هواپیمای مسافری اوکراین، نجات نیافت.

وی اظهار کرد: نیروهای اورژانس تلاش خود را برای نجات این افراد به کار گرفتند، اجساد در یک محل جمع اوری شده و آماده انتقال هستند، در این حادثه تمام 176 مسافر و خدمه پرواز جان خود را از دست داده اند.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز از اعزام دو بالگرد و ۱۰ آمبولانس به محل حادثه سقوط هواپیما خبر داد و گفت: آمار دقیقی از تلفات نداریم.

رئیس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه جمع‌آوری اجساد حادثه سقوط هواپیما تا دو ساعت آینده به اتمام می رسد، گفت: شناسایی اجساد دشوار است.

به گزارش فارس در پایان پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه تمام خدمه و مسافران هواپیمای اوکراینی که صبح امروز سقوط کرد جان خود را از دست داده‌اند گفت: متاسفانه امکان شناسایی فوتی‌ها دشوار است به دلیل اینکه اجساد قطعه قطعه شده‌اند، تمام نیروهای امدادی در حال جمع‌آوری اجساد هستند و پیش‌بینی می‌شود تا دو ساعت آینده تمام اجساد پس از جمع آوری به پزشکی قانونی منتقل شوند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.