۱۴۷ ایرانی در حادثه سقوط هواپیما فوت شدند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، شاهین فتحی با اشاره به سقوط هواپیما، اظهار داشت: متأسفانه پس از اینکه در ساعت 6 صبح گزارش سقوط هواپیما دریافت کردیم، تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل هلال احمر استان تهران در پایان گفت: منطقه سقوط هواپیما وسیع بوده و هواپیما در محل باز سقوط کرده است، 195 امدادگر در حال جمع آوری اجساد در منطقه سقوط هواپیما هستند.

پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور نیز گفت: هواپیمای اوکراینی سقوط کرده دارای 179 مسافر و خدمه بود که 147 مسافر ایرانی و 32 مسافر نیز غیر ایرانی بوده‌اند.

وی افزود: کار جمع آوری اجساد به پایان رسیده و لکه‌گیری از محل سقوط در حال انجام است، اجساد به پزشکی قانونی منتقل خواهند شد، گفت: در این حادثه تمام 179 نفر جان خود را از دست دادند.

مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران نیز از انتقال اجساد سقوط هواپیما به مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین که صبح امروز چهارشنبه 18 دی ماه پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران اتفاق افتاد، تیم کارشناسی از پزشکی قانونی به محل سقوط اعزام شدند.

فروزش گفت: اجساد این حادثه بعد از جمع‌آوری به مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک منتقل می‌شود و به محض انتقال اجساد کار شناسایی و تعیین هویت آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس مدیرکل پزشکی قانونی استان در پایان اضافه کرد: سوله مدیریت بحران در مرکز کهریزک برای تحویل اجساد آماده شده است و تلاش می کنیم تا حد امکان در حداقل زمان و با دقت لازم کار شناسایی اجساد به انجام برسد. بخش آزمایشگاه سرولوژی و ژنتیک‌ مرکز نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.