ژاپن اولین مورد ابتلا به ویروس جدید کرونا را تایید کرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مقامات می گویند این مرد ۳۰ ساله که در استان کاناگاوا در نزدیکی توکیو زندگی می کند، روز سوم ژانویه هنگامی که در شهر ووهان بسر می برد، تب کرد آنها می گویند که این مرد پس از بازگشت به ژاپن در روز ششم ژانویه به پزشک مراجعه کرد و بستری شد.

موسسه ملی بیماری های عفونی آزمایشاتی انجام داد و این ویروس جدید کرونا را شناسایی کرد وزارت بهداشت ژاپن می گوید که این مرد بهبود یافته و روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شده است.

طبق گزارش ها این مرد به مقامات گفته است او از بازار مواد غذایی دریایی ووهان که پیشتر به عنوان منشا ابتلا به این بیماری معرفی شده بود دیدن نکرده است آنها می گویند که این مرد در ارتباط نزدیک با افرادی بوده است که مبتلا به این ویروس شده بودند.

نوع مرموزی از ذات الریه ماه گذشته در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد این نوع جدید از ویروس کرونا در ۴۱ بیمار از جمله یک مرد ۶۱ ساله که جان خود را از دست داد، شناسایی شده است.

به گزارش ایرنا کمیسیون بهداشت شهر ووهان در استان «خوبه» چین پیشتر اعلام کرد ۵۹ نفر به این ویروس آلوده شده اند که از میان آنها یک نفر جان خود را از دست داده است و حال هفت نفر دیگر نیز وخیم است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.