بیمه نباید اجازه دهد هزینه‌های کمرشکن سلامت، مردم را به زیر خط فقر ببرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسین هاشمی تختی نژاد به ضرورت توجه به مناطق محروم استان هرمزگان در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: برای توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش رنج بیماری افراد، تمام تلاش خود را در مجلس به منظور اختصاص منابع مناسب به حوزه سلامت و سازمان بیمه سلامت ایران انجام خواهیم داد.

وی افزود: سلامت مردم و توجه به کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی مردم درطول سالیان گذشته مورد تاکید دولت و مجلس شورای اسلامی بوده و دراین راستا نمایندگان نیز به وظایف قانونی خود عمل می کنند، متاسفانه به لحاظ شرایط اقتصادی کشور با چالش هایی روبه رو است؛ اما این به آن معنا نیست که برای حوزه ای با اهمیت همچون بیمه سلامت اعتبارات مناسبی اختصاص پیدا نکند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: سازمان بیمه سلامت به لحاظ جایگاه قانونی خویش به عنوان بزرگترین نهاد بیمه درمانی کشور که مهم ترین وظیفه اش گسترش کمی و کیفی بیمه سلامت و پوشش فراگیر و حفاظت از مردم در پرداخت هزینه های دریافت خدمات سلامت است، نقش بزرگی در افزایش رضایت مندی و ارتقاء رفاه اجتماعی ایفا می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت هاشمی تختی نژاد در پایان گفت: اصل موضوع سلامت از جمله موضوعاتی است که همه باید بر آن حساس بوده و در کشور همپای امنیت مسئله سلامت از اهمیت بسیاری برخوردار است، رسالت بیمه این است که اجازه ندهد هزینه‌های کمرشکن سلامت، مردم را به زیر خط فقر ببرد. مردم اگر گرفتار بیماری باشند و نتوانند هزینه آن را پرداخت کنند، جامعه خوب شکل نمی‌گیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.