ضرورت همکاری و همفکری وزارت بهداشت و نظام پزشکی در زمینه مسائل آموزشی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در این جلسه محمدرضا ظفرقندی ضمن بیان بند "د" ماده 3 و ماده 45 قانون سازمان نظام پزشکی بر مسئولیت و آمادگی این نهاد برای مشارکت و انجام پاره ای از وظایف آموزشی وزارت بهداشت تاکید نمود.

وی با اشاره به تعدادی از مشکلات آموزشی جامعه پزشکی نظرات و پیشنهادات خود را در جهت رفع آنها و بهبود وضعیت موجود بیان نمود. 

در ادامه علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر سه اصل پاسخگویی، شفافیت و خیرخواهی در عملکرد این معاونت، اقدام در محورهای مشترک درون و برون سازمانی، شایسته سالاری و مدیریت بهینه منابع را از اولویت های خویش برشمرد.

وی ضمن ابراز تمایل به استفاده از توان انجمن های علمی در اجرای برنامه ها؛ بر هماهنگ سازی سیاستگذاری در این بخش تاکید کرد و با بیان برنامه های این معاونت در رشد کیفی دپارتمان های دانشگاهی، تعیین استراتژی برای ایجاد و اجرای دوره های مهارتی را از جمله اهداف خود عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در پایان این نشست دوطرف بر ادامه تبادل نظرات در قالب کارگروه مشترک هم اندیشی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی توافق نمودند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.