تجمیع بیمه تکمیلی و پایه در جهت آسایش و رفاه بازنشستگان است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، فرامرز میرزاخانی مقدم در واکنش به موارد مطرح شده از سوی برخی بازنشستگان در مورد طرح آزمایشی تجمیع بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ و بیمه پایه سلامت بیان کرد: این موضوع پیشنهاد کانون بازنشستگان بوده است به طوری که در جلسه‌ای که حدود 3 ماه پیش با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد درخواست کردیم که بیمه پایه و تکمیلی بازنشستگان را تجمیع کنند.

رئیس هیئت مدیره منتخب کانون های بازنشستگان استان تهران ادامه داد: تجمیع بیمه پایه و تکمیلی در جهت آسایش و رفاه بازنشستگان به بیمه سلامت پیشنهاد شد، این موضوع علاوه بر کاهش رفت و آمد بازنشستگان، باعث بررسی سریع تبادل اسناد و پرداختی‌ها نیز می‌شود که تمام کانون‌های بازنشستگان استان‌ها نیز این درخواست را داشتند و تنها مختص به تهران نیست.

وی افزود: از آنجایی که بیمه پایه و تکمیلی بازنشستگان توسط شرکت بیمه آتیه سازان حافظ انجام می‌شود، قصد داریم بیمه اکمل این گروه نیز توسط این شرکت انجام شود که مقدمات آن در حال انجام است. همچنین بیمه دندانپزشکی بازنشستگان نیز طی قراردادی توسط این شرکت انجام شده و در مراحل نهایی قرار دارد، تمامی این اقدامات باعث می‌شود که بازنشستگان در مراجعه به مراکز درمانی صفر تا صد خدمات را بدون هیچ مشکلی دریافت کنند و از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی دیگر جلوگیری و در وقت آنان نیز صرفه‌ جویی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت میرزا خانی مقدم در پایان گفت: استان تهران نزدیک به 300 هزار بازنشسته دارد که یکی از بخش‌های مهم بازنشستگان در کل کشور محسوب می‌شود. ما به طور مکرر با روسا و اعضای کانون‌ها در ارتباط هستیم و امیدواریم که این موضوع به زودی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران نهایی و ابلاغ شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.