مخالفت با طب نوین پزشکی باید با منطق و استدلال گفته شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، یدالله سهرابی گفت: آتش زدن یکی از کتب مرجع پزشکی توسط مدعی طب اسلامی که نه تنها از طب چیزی نمی‌داند بلکه فكر مي كنم شناخت درستي هم نسبت به اسلام واقعی و ناب محمدی ندارد؛ بسیار مذموم و نکوهیده است.

عضو داروساز شورای عالی نظام پزشکی ادامه داد: اگر حرفی برای مخالفت با طب نوین پزشکی وجود دارد باید با منطق و استدلال گفته شود نه این که با سوزاندن کتاب بخواهند آن را به نمایش بگذارند. عقل سلیم این عمل شنیع را محکوم می کند؛ مراجع قضایی و دادگاه ویژه روحانیت باید قاطعانه با این مورد برخورد کنند و از فعالیت یک فرد روحانی نما و تجارتش در حوزه دین و پزشکی جلوگیری نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی وی در پایان با تاکید بر این که این عمل بسیار زشت و ناپسند بوده و توسط فردی افراطی و نادان که هیچ منطق و استدلالی برای کار خود ندارد؛ انجام گرفته است گفت: وزیر بهداشت به عنوان متولی سلامت جامعه باید از تمام ظرفیتهای موجود برای دفاع از حقوق جامعه پزشکی و مردم استفاده کند و صاحبان جراید و رسانه ها و همچنین مراجع فرهنگی و دینی نیز بصورت جدی به این موضوع ورود کرده و چهره واقعی کاسبان دین را برای همگان افشا کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.