آغاز ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی از امروز
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، آبتین حیدرزاده با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی اظهار کرد: مهلت ثبت نام و ویرایش در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سایت سنجش پزشکی آغاز شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: پیش از این قرار بود، ثبت نام و ویرایش چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از روز دوشنبه ۳۰ دی آغاز شود اما این تاریخ به دلیل مشکلات سیستمی به امروز یکشنبه ۶ بهمن تغییر پیدا کرد و این مهلت تا یکشنبه تا ۹ بهمن ۹۸ ادامه دارد.

وی افزود: آزمون کتبی این دوره آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد و شهر تهران برگزار می‌شود

حیدرزاده گفت: پیش از این دو بازه زمانی روز‌های ۲ تا ۹ دی و روز‌های ۱۴ تا ۱۶ دی ماه مهلت برای ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در نظر گرفته شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان پیرو بررسی های انجام شده و عطف به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ طبق مصوبه جلسه شورای سنجش و پذیرش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هفتم از تاریخ ۸ اسفند به تاریخ ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۸ جابجا شد.

شایان ذکر است عطف به اینکه برنامه ریزی های برگزاری آزمون از قبل انجام شده و فرایند پذیرش شامل مراحل فراوانی است که زنجیره وار به هم متصلند و به هیچ عنوان امکان تغییر این تاریخ وجود ندارد لذا شایسته است داوطلبان گرامی از ارسال هر گونه تقاضای تغییر تاریخ این آزمون خودداری کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.