هیچ گزارشی مبنی‌بر بروز بیماری واگیر در مناطق سیل‌زده وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پیرحسین کولیوند با اشاره به آخرین اقدامات اورژانس در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: تیم پزشکی و فوریت‌های اورژانس اقدامات خوبی در مناطق سیل‌زده انجام داده‌اند و نسبت به تمامی مناطق به خصوص روستاهای آسیب دیده با دسترسی سخت احاطه کامل دارند.

رئیس سازمان  اورژانس کشور ادامه داد: یکی از اقدامات مهم اورژانس در مناطق سیل‌زده انجام کارهای مراقبتی و پیشگیرانه است و اینگونه اقدامات با هدف جلوگیری از بروز و شیوع بیماری‌های واگیر در این مناطق انجام می‌گیرد. خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر بروز بیماری واگیر در مناطق آسیب دیده وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر در تمام درمانگاه‌ها، خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت پزشک مستقر شده است تا مراقبت بیشتری از مردم به خصوص گروه‌های پر خطر انجام شود، یکی از اقدامات پرسنل اورژانس کشور آموزش‌های چهره به چهره به مردم مناطق سیلابی است تا بهداشت فردی و عمومی به وسیله ساکنان این مناطق بهتر از گذشته رعایت شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کولیوند در پایان گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق آسیب دیده وجود ندارد و مردم بیشتر به آب آشامیدنی و اقلامی مانند پتو نیازمند هستند، تمام مسیرهای تردد در مناطق سیل‌زده باز است و برای رفت و آمد هیچ گونه نیازی به قایق و دیگر وسایل نیست.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.