جذب ۴۲۰ نیروی پرستاری و ۸۰ عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی ایران
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جلیل کوهپایه زاده درباره وضعیت کمبود دارو و مکمل در مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه اظهار داشت: هیچ کمبودی در خصوص دارو و مکمل در مراکز تحت پوشش نداریم، البته ممکن است در هفته ای دارو و مکمل توزیع نشده باشد و در هفته بعد توزیع شده باشد اما این مکمل‌ها و داروها اورژانسی نیست و عملا مشکل تهدید کننده ای نداشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این دانشگاه گفت: ساخت بیمارستان فیروز آبادی در حال انجام است؛ البته تلاش کردیم بودجه آن را در سال 99 بیشتر کنیم و از خیرین نیز کمک بگیریم و امیدواریم در اواخر شهریور سال آینده آن را به بهره برداری برسانیم.

وی در خصوص افتتاح پروژه های درمانی و بهداشتی در دهه فجر افزود: در ایام دهه فجر چند مرکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت و نیز بخش اورژانس بیمارستان فیروزگر را افتتاح می‌کنیم،  بودجه سال 99 دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز نسبت به سال جاری 15 درصد افزایش پیدا کرده است.

کوهپایه‌زاده در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های سال آینده گفت: قصد داریم پروژه های مختلف خود را به اتمام برسانیم؛ ضمن اینکه 420 نیروی پرستاری جذب می‌کنیم که این جذب برای ارائه خدمات در بیمارستان‌های راه اندازی شده خواهد بود.

به گزارش فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پایان از جذب 80 عضو هیأت علمی جدید در سال 99 خبر داد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.