بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا را تکذیب می‌کنم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدرضا هاشمیان با اشاره به بروز بیماری کرونای جدید در دنیا اظهار کرد: اپیدمی مسافرتی که از شهر "ووهان" چین آغاز شده، افراد زیادی را به این بیماری مبتلا کرده است.

مسئول آموزش بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری ادامه داد: برخی از افرادی که به بیماری کرونای جدید مبتلا شده اند، نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و امکانات خاص درمانی و دارویی هستند و تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای برای کنترل بیماری آنها ضروری است.

وی افزود: بخش مراقبت‌های ویژه تنفسی بیمارستان مسیح دانشوری تجربه اپیدمی سال ۲۰۰۹  و همچنین همه گیری بیماری آنفلوآنزا H۱N۱ را دارد. در حال حاضر هیچ بیماری به دلیل ابتلا به بیماری کرونای جدید در این بیمارستان بستری نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان هاشمیان در پایان گفت: در صورت وقوع اپیدمی‌های عمومی و تنفسی، تمام مراحل درمان بر اساس پروتکل‌های علمی و بین‌المللی و منطبق بر دستور العمل انجمن بهداشت جهانی و انجمن مراقبت‌های ویژه به بیماران ارائه می‌شود، بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری را به شدت تکذیب می‌کنم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.