سمپوزیوم کشوری "کرونا ویروس جدید – ۲۰۱۹ "
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری معاونت امور بهداشتی در یک نشست ویدئو کنفرانس آخرین دستورالعمل‌های مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس را با حضور مدیران و مسئولان ستادی، بیمارستانی و کادر درمانی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه بررسی کردند. 

هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در این نشست با تشریح نحوه تریاژ، برخورد صحیح و مدیریت درمان و ارجاع بیماران احتمالی در مراکز درمانی، بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب دستورالعمل‌ها در میان کارکنان بهداشت و درمان تاکید کرد.

ایاد بهادری معاون امور بهداشتی دانشگاه نیز ضمن بیان مطالبی درباره مباحث بهداشتی و اصول پیشگیری در مراکز بهداشتی و درمانی و اطلاع رسانی موارد بیماری‌ها، خاطرنشان کرد: مدیریت خبررسانی در این زمینه، بر عهده مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت است.   

همچنین ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیریت امور بیماری های معاونت امور بهداشتی شبانه روزی پاسخگوی سوالات و گزارش های مراکز درمانی تابعه است.

به گزارش ایسنا این نشست با هدف بررسی دستورالعمل‌ها و پاسخ به ابهامات مراکز درمانی در حوزه بهداشت و درمان در تشخیص بیماری کرونا ویروس، نحوه درمان و ارجاع بیماران تشکیل شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.