لزوم تامین اعتبارات مورد نیاز بیمه سلامت در سال ۹۹
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حمید گرمابی با تاکیدبر افزایش بودجه سازمان بیمه سلامت گفت: با توجه به مشکلات بودجه ای کشور به سختی می توان درخصوص افزایش بودجه تمامی حوزه ها از جمله بیمه سلامت اقدامات لازم را انجام داد، اما مجلس نهایت تلاش خود را در این خصوص انجام می دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در تخصیص بودجه به دستگاه ها باید اولویت ها را مورد توجه قرار داد، اگر چه دولت می تواند برای حوزه سلامت اوراق در نظر بگیرد، اما تنها راه ممکن با توجه به شرایط اقتصادی کشور صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات است.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت به مراکز و موسسات درمانی در تمامی کشور تعهداتی دارد که باید بدهی ها را هرچه سریعتر پرداخت کند، لذا باید بررسی کرد که از چه راهی می توان کمبودهای بودجه ای بیمه سلامت را برای سال آینده کاهش داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت گرمابی در پایان گفت: بیمه سلامت به رغم مشکلات بودجه ای، خدمات مورد نیاز بیمه شدگان را ارایه می کند، بیمه سلامت برای ادامه ارایه خدمات در سال آینده نیازمند تامین بودجه مناسب است که بی توجهی به این مساله مهم تبعات غیرقابل جبرانی را به وجود می آورد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.