امریکا به اتفاق چین و جامعه جهانی برای مقابله با کرونا همکاری کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، هوا چون اینگ گفت: آمریکا باید در برابر ویروس کرونا برخورد عینی، عادلانه، آرام و منطقی داشته باشد و بیش از حد واکنش نشان ندهد، آمریکا بارها تمایل خود را برای کمک رسانی به چین اعلام کرده است و پکن امیدوار است که کمک های مربوط هر چه سریع تر ارسال شود.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا چند روز پیش گفته بود آمریکا اساسا کانال ها از چین را بسته است تا افرادی که احتمالا به کروناویروس مبتلا شده اند، وارد آمریکا نشوند مناسبات آمریکا و چین خوب است و آمریکا کمک های بزرگی به چین می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در این مورد گفت: اکنون، دولت و ملت چین با تمام نیرو با کروناویروس مقابله می کنند چین با به کارگیری تدابیر قاطع و موثر، از شیوع کرونا پیشگیری می کند و کارهای پیشگیری و کنترل به تدریج به پیشرفت هایی می رسد.

وی افزود: با وجود اینکه تعداد مبتلا شدگان به کرونا نسبتا زیاد است، اما نسبت فوت شدگان در داخل چین بسیار پایین و تنها ۲.۱ درصد است که پایین تر از بیماری های واگیردار ابولا، سارس و مرس است اکنون، نسبت درمان به طور پیوسته افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا هوا چون اینگ در پایان اضافه کرد: چین اطمینان و توانایی مقابله با کرونا را دارد و در این روند پیروز می شود تلاش های مقابله چین با کرونا مورد ستایش سازمان بهداشت جهانی و جامعه جهانی قرار گرفته است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.