توسعه کمی و کیفی طب سنتی ایرانی تنها با همکاری تمامی ارکان وزارت بهداشت میسر می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، انجمن علمی طب سنتی ایران در این نامه، بر ایجاد همگرایی موثر و فعال برای توسعه کمی و کیفی خدمات طب سنتی ایرانی در بین آحاد مردم تاکید و آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همکاری در گسترش عالمانه طب سنتی با تاکید بر ادغام خدمات تایید شده طب سنتی ایرانی در نظام سلامت، بر اساس اسناد بالادستی موجود، اعلام کرده است.
متن کامل نامه انجمن علمی طب سنتی ایران به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

ضمن تشکر از سخنان ارزشمند حضرت عالی در اختتامیه اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، از نگرش ارزشمند و تاکید مکرر جناب عالی بر حفظ و ارتقای جایگاه طب سنتی با بهره‌مندی حکیمانه، عالمانه و مدبرانه از سرمایه‌های عظیم علمی بزرگان و پیشینیان ایران عزیز، صمیمانه سپاسگزاریم.

یقینا ایجاد یک همگرایی موثر و فعال برای توسعه کمی و کیفی خدمات طب سنتی ایرانی در بین آحاد مردم، تنها با همکاری تمامی ارکان وزارت بهداشت می‌تواند اجرایی شود.

انجمن علمی طب سنتی ایران، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همکاری در گسترش عالمانه طب سنتی با تاکید بر ادغام خدمات تایید شده طب سنتی ایرانی در نظام سلامت، همان‌گونه که در برنامه ششم توسعه آمده است، اعلام داشته و بار دیگر از تک‌تک افرادی که به نحوی، سهمی در رسیدن خدمات و توسعه طب سنتی به موقعیت کنونی داشته‌اند، به‌ویژه شخص حضرت عالی که همواره ثابت کرده‌اید از حامیان طب سنتی ایران هستید، صمیمانه قدردانی می‌نماید.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.