بیش از ۶ هزار پروژه بهداشتی ساخته شده یا در حال ساخت است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بابک فرخی در جلسه کمیته ملی احداث پروژه های تفاهم نامه مشترک برای دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی که با حضور معاون مجمع خیرین سلامت، معاون دفتر مناطق محروم روستایی ریاست جمهوری و روسای دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، گناباد و نیشابور در مشهد برگزار شد، گفت: ضریب مشارکت وزارت بهداشت در این پروژه ها 57 درصد بوده است. اعتبار پروژه ها نیز 3000 میلیارد تومان است که سهم وزارت بهداشت 1600 میلیارد تومان بوده است.

معاون مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه های تفاهمنامه 4598 پروژه ، پروژه اولویت دار محسوب می شده که از این تعداد تاکنون 3462 پروژه که شامل 2546 پروژه روستایی و 915 پروژه شهری است به اتمام رسیده است و حدود 1136 پروژه در حال حاضر فعال می باشد.

به گزارش وب‌دا وی در پایان افزود: بر اساس پروژه های الویت دار سهم وزارت بهداشت تاکنون هزارمیلیارد ریال بوده که 1270 میلیارد تخصیص پیدا کرده است. همچنین تاکنون 215 میلیارد تومان هم برای تجهیز واحدهای ساخته شده هزینه شده است.

گفتنی است این تفاهمنامه مشترک قبلا به امضای وزیر بهداشت، روسای دانشگاه ها و استانداران رسیده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.