تعداد موارد ابتلا به کروناویروس به وضعیت ثابتی رسیده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سازمان جهانی بهداشت با بیان اینکه ثابت ماندن آمار روزانه تعداد موارد ابتلا به کروناویروس خبر امیدبخشی است اعلام کرد: در حال حاضر نمی‌توان به طور قطع در مورد احتمال افزایش تعداد مبتلایان به کروناویروس پیش‌بینی دقیقی داشت.

بنابر اعلام این سازمان، تعداد موارد گزارش شده از مبتلایان به کروناویروس در استان هوبئی ثابت مانده است. استان هوبئی کانون شیوع کروناویروس بوده و موجب شد تا مناطقی از این استان به منظور مقابله با شیوع کروناویروس به حالت قرنطینه درآید.

گزارش این سازمان نشان می‌دهد طی چهار روز اخیر تعداد موارد ابتلا به کروناویروس افزایشی نداشته است که این امر می‌تواند نشان دهنده تاثیر اقدامات کنترلی در برابر این ویروس باشد. هرچند در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی در این زمینه داشت.

همچنین "تدروس آدهانوم قبریسوس" دبیرکل سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: روند موارد ابتلا به کروناویروس تصاعدی نیست اما همچنان باید هوشیار بود.

به گزارش ایسنا وی در رابطه با اطلاعات اشتباهی که در مورد کروناویروس منتشر می‌شوند هشدار داد و گفت: این شرایط ارائه خدمات مراقبتی و درمانی را سخت‌تر می‌سازد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.