نظام سلامت صادقانه هرگونه ابتلا به ویروس کرونا را گزارش می‌کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کیانوش جهانپور درباره نامه منتشر شده درباره ابتلای ۴۵ نفر به کرونا در کشور گفت: این نامه‌ کاملا جعلی است.
 
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه داد: تا امروز "یکشنبه، ۲۷ بهمن" هیچ گونه مورد ابتلا به کرونا ویروس در کشور مشاهده نشده که بخواهد نامه‌ای برای آن نگاشته شود. به صراحت اعلام می‌کنیم این نامه از  سوی معاون وزیر خطاب به ریاست جمهوری، جعل شده است. نظام سلامت صادقانه هرگونه ابتلا به ویروس کرونا را گزارش و اطلاع رسانی می‌کند و هیچ دلیلی دال بر عدم اطلاع رسانی وجود ندارد.

وی افزود: این نامه توسط شبکه‌های بیگانه مجازی فارسی زبان انتشار پیدا کرده است. به طور کلی نمی‌توان درب های کشور را بر روی این ویروس که یکی از ویروس‌های پر قدرت است بست،‌ اما به هر حال همه تلاش‌ها و اقدامات انجام شده است و تا این لحظه هیچگونه مورد ابتلا به کرونا ویروس ۲۰۱۹ را در کشور ثبت نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان جهانپور در پایان گفت: این بیماری در جهان تحت کنترل نسبی قرار گرفته است، طبق آمار تا به امروز ۷۰ هزار نفر به ویروس به کرونا مبتلا شده اند، از این تعداد حدود ۱۰ هزار نفر بهبودی کامل یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.