توزیع ۱۱ هزار باطری قلب از ابتدای سال در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد کاشفی‌فرد در خصوص آمار توزیع باطری‌های قلب و سایر ملزومات مصرفی پزشکی اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۶۶ هزار و ۶۳۹ قلم کالای مصرفی قلبی به مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان۷ در مراکز درمانی و دانشگاهی علوم پزشکی توزیع شده است.

دبیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ادامه داد: در سال جاری حدود ۷ هزار آی سی دی و ۴ هزار پیس میکر برای بیماران نیازمند سراسر کشور توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی توزیع شده است.

وی افزود: ۲۱ هزار اکسیژناتور قلبی، یک هزار و ۵۰۰ کتتر بالن پمپ، ۲ هزار بالن کرونری، ۳ هزار دریچه و رینگ قلبی، ۵ هزار ۲۶۰ گایدینگ کاتتر ،۴هزار ۵۰۰ عدد هموفیلتر و ۴۰۰ بالن کتتر میترال و سایر مواد مصرفی مورد نیاز مراکز درمانی دولتی نیز تامین شده است.

به گزارش وب‌دا کاشفی‌فرد در پایان گفت: برای سال آینده تا پایان تیر ماه باطری قلب و سایر ملزومات مصرفی دپو شده است، با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ریاست هیات امنای صرفه جویی ارزی با وزارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیازهای بیماران قلبی کشورمان تاکنون تامین و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.