ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد رشته‌ھای گروه پزشکی سال ۱۳۹۹
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ گروه پزشکی در روز‌های ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال ۱۳۹۹، دفترچه راھنمای ثبت‌نام این آزمون از امروز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر و ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون از امروز ۲۸ بهمن ماه آغاز شد، مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ گروه پزشکی تا ساعت ۱۰ صبح ۱۰ اسفند ۹۸ ادامه دارد.

شرایط عمومی برای شرکت در این آزمون شامل برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر، واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمون‌ھای مختلف کشور، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی، پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمھوری اسلامی ایران، عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه ھای محارب و ملحد و ھواداری از آنھا، نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم اشتھار به فساد اخلاقی است.

شرایط اختصاصی نیز شامل داشتن شرایط عمومی ورود به دوره آموزش عالی، دارا بودن دانشنامه کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر متناسب با رشته تحصیلی مورد تقاضا در رشته ھای امتحانی کارشناسی ارشد بر اساس مدارک مورد پذیرش ھر رشته امتحانی از یکی از دانشگاه ھای داخل یا خارج از کشور حسب تایید وزارت بھدا شت یا وزارت علوم و یا گواھی مبنی بر فارغ التحصیلی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ است.

دانشجویان سال آخر تنھا در صورتی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ فارغ التحصیل شوند مجاز به شرکت در آزمون خواھند بود. افرادی که بعد از تاریخ مذکور فارغ التحصیل خواھند شد مجاز به شرکت در آزمون نیستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ گروه پزشکی کلیه رشته ھا در شھرھای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفھان، اھواز، ایلام، بوشھر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تھران، خرم آباد، رشت، زاھدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شھرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، گناباد، مشھد، ھمدان، یاسوج و یزد برای ۸۳ رشته گروه علوم پایه پزشکی و ۴ رشته داروسازی برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.