عادی سازی وجود کرونا در کشور از سوی برخی رسانه‌ها و مسئولان تعجب برانگیز است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد حسین قربانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشورمان، تصریح کرد: متأسفانه این ویروس از طریق ارتباط و پرواز به چین و آسیای شرقی به کشورمان منتقل شده است و همچنین رعایت نکردن مسائل بهداشتی در مبادی ورود به کشور از جمله فرودگاه‌ها وارد کشور شد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: متأسفانه پس از اعلام هشدارهای پزشکی برای لغو پرواز به چین، برخی ایرلاین‌ها اعلام کردند که فعالیت‌های ما خصوصی بوده و هیچ ارتباطی به حاکمیت و دولت ندارد که دولت برای ما تصمیم‌گیری کند.

وی با یادآوری آماده باش دستگاه‌های امدادی کشور و بیمارستان‌های کشور برای مقابله با این ویروس خطرناک اظهار کرد: نبود امکانات و تجهیزات مناسب امروز یکی از مشکلات اساسی است که با آن مواجه هستیم.

قربانی با انتقاد از اطلاع رسانی دیرهنگام در خصوص شیوع کرونا در کشورمان گفت: در زمینه جان و سلامت مردم به هیچ عنوان نباید مصلحت اندیشی کرد و باید صادقانه و شفاف در خصوص این مسئله با مردم صحبت کرد

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در چنین شرایطی خود مراقبتی و عدم حضور غیر ضروری در اماکن عمومی بسیار اهمیت دارد، لغو مسابقات ورزشی در استادیوم‌ها در حضور تماشاگران تصمیم خوبی بود که از سوی دستگاه‌های مسئول برای کنترل ویروس کرونا اتخاذ شد و این تصمیم در سایر حوزه‌های فرهنگی نیز باید تسری یابد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت وی در پایان اضافه کرد: عادی سازی موضوع ویروس کرونا از سوی برخی مسئولان و رسانه‌های جای تعجب و سئوال دارد، امروز باید به جای عادی‌سازی مسئله شیوع بیماری کرونا، مردم را نسبت به آن حساس کرد تا آگاهی‌های لازم برای مواجهه با آن را داشته باشند و شفاف بودن با مردم موجب کاهش هزینه‌های جانی و مالی در کشور نیز خواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.