بیش از یک میلیون عدد ماسک احتکار شده و غیربهداشتی در پایتخت کشف شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسین رحیمی در حاشیه اجرای عملیات پلیس برای برخورد با احتکار ماسک و تجهیرات بهداشتی، گفت:‌ با شیوع ویروس کرونا متاسفانه شاهد سوء استفاده برخی افراد از این شرایط هستیم و در مواردی شاهد تولید ماسک‌های غیر بهداشتی نیز بوده‌ایم که در این راستا گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی، پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی در سطح شهر تهران فعال هستند و با هر نوع احتکار لوازم و وسایلی که در این زمینه مورد نیاز هستند از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس پایتخت از کشف دو واحد تولیدی غیر مجاز ماسک های تقلبی نیز خبر داد و گفت: در روزهای اخیر بیش از یک میلیون عدد ماسک‌هایی احتکار شده و نیز ماسک‌هایی که بصورت غیر بهداشتی و غیراصولی تولید شده بودند کشف و جمع آوری شده است.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد افراد فرصت طلب از شرایط سوء استفاده و عرصه را برای مردم و شهروندان مشکل کنند، طی دو روز گذشته همکاران من در پلیس‌های مختلف ضمن پلمب دو کارگاه ساخت ماسک های غیربهداشتی و غیر مجاز، اقدام به جمع آوری هزاران عدد مواد ضد عفونی کننده نیز کرده‌اند.

به گزارش ایسنا رحیمی در پایان در خصوص برخورد با توزیع کنندگان ماسک های غیر بهداشتی نیز گفت: با افرادی که در سر چهار راه ها و مکان های دیگر اقدام به توضیع ماسک‌های غیر بهداشتی می‌کنند برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.