نیازمند چک و تست کرونا در فرودگاه‌ها قبل از خروج مسافران هستیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: اپیدمی شدن یک بیماری در دنیا حساسیت جهانی را به دنبال دارد و به همین دلیل همه کشورها برای اطلاع رسانی مسئولیت بین المللی دارند؛ بر همین اساس  مسئولان جمهوری اسلامی با ورود این ویروس به کشور به صورت شفاف اطلاع رسانی و پیگیری کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: کرونا از طریق برخی همسایگان وارد ایران شد، این کشورها هنوز مدعی هستند که مورد ابتلا به کرونا نداشته اند ولی طبق گفته مسئولان حتی در این کشورها تجهیزات لازم برای تشخیص کرونا وجود ندارد به همین دلیل موج آینده شیوع کرونا برای آن ها است که حتی مردمان‌شان اطلاعی از ابتلا به این ویروس ندارند.

وی اطلاع‌رسانی های صورت گرفته در کشورمان در مورد کرونا را خوب دانست و در عین حال افزود: برخی مصاحبه ها درباره تلفات مبتلایان به کرونا ضربه اساسی به کشور ‌زد. بعد از آن برخی از رسانه ها شروع به فضاسازی علیه ایران کرده مبنی بر اینکه جایگاه ایران از حیث ابتلا به کرونا بعد از چین در رتبه دوم قرار گرفت اما چنین چیزی صحت ندارد، جمهوری اسلامی باید برای پیشگیری از شیوع کرونا سخت‌گیری‌های لازم را انجام دهد، باید سخت‌گیری های صورت گرفته درباره مواد مخدر در کرونا هم اعمال شود.

به گزارش ایسنا فلاحت پیشه در پایان گفت: نیازمند چک و تست کرونا در فرودگاه ها قبل از خروج مسافران هستیم، با توجه به اینکه امکان درمان ایرانیان در بیمارستان های داخل کشور فراهم است، وقتی یک ایرانی مشکوک به کرونا در فرودگاه های خارجی به خصوص فرودگاه هایی با زمینه تخریب ایران بازداشت می شود، ضربه اساسی به کشور است لذا باید پیشگیری ها و حساسیت های لازم در داخل ایران وجود داشته باشد.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.