گندزدایی سطوح تا زمانی که ویروس کرونا ازبین برود ادامه دارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محسن فرهادی گفت: پس از شیوع ویروس کرونا با تایید وزارت بهداشت تمام پرسنل ما به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: ویروس کرونا بسیار مرتبط با عوامل بهداشت فردی و محیطی است، مکان‌های جمعی مانند مترو و پایانه‌ها لازم است گندزدایی شود که این کار فقط توسط وزارت بهداشت انجام نمی‌شود و سایر ارگان ها نیز به کمک ما آمده اند، در محل‌هایی که حضور به صورت جمعی است گندزدایی به شکل مستمر به خصوص در ساعات پیک تردد در حال انجام است. مواد مورد استفاده در گندزدایی تاثیر سویی بر روی افراد ندارد و ویروس را به سرعت از بین می‌برد.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: پایانه‌های برون شهری، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار که با سازمان وزارت راه و شهرسازی هماهنگ شده و داخل اتوبوس‌های شهری را گندزادیی می‌کنیم، روز گذشته دستورالعملی به شهرداری تهران ارسال شده تا تمام مبلمان شهری و وسایل بازی کودکان گندزدایی مستمر شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان فرهادی در پایان گفت: کار تا زمانی که بیماری ازبین برود و وزارت خانه آن را تایید کند ادامه خواهد داشت، در محل‌هایی که مراکز جمعی هستند مانند مترو از موارد پایه الکل استفاده می‌شود تا ویروس از بین برود که تاثیر سویی بر انسان ندارد، اما در فضا‌هایی که مردم کمترین رفت‌وآمد را دارند از مواد پایه کلر استفاده می‌شود و میزان آن به شکلی است که تا استفاده بعدی مشکل تنفسی ایجاد نکند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.