هیچ مخفی‌کاری در خصوص ویروس کرونا در کشور وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، همایون هاشمی گفت: آمار مسئولان وزارت بهداشت درباره‌ مبتلایان به ویروس کرونا درست بوده ما جلسه‌ای با آنها در مجلس شورای اسلامی داشتیم که توضیحات قانع‌کننده‌ای جهت جلوگیری از شیوع این ویروس ارائه کردند لذا مردم به آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان اعتماد کرده و نگران نباشند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: هیچ مخفی‌کاری برای کرونا وجود ندارد، آمارهای ارائه شده قابل اعتماد است، ولی این‌که عده‌ای که حتی پزشک هم نیستند این آمارها را زیر سوال می‌برند جای تاسف است. اکنون زمان انتقاد نیست همه باید با همکاری و همبستگی جلوی این ویروس بایستیم. مردم هم با انجام پیشگیری‌های لازم اضطراب را از خود دور کنند.

وی افزود: شستن دست‌ها با محلول‌هایی با پایه الکلی و صابون بسیار مهم است باز هم تاکید می‌کنم که مردم اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و زندگی عادی‌شان را تعطیل نکنند. خبرهای خوبی برای مهار این ویروس شنیده شده، ایران از پیک ابتلا به کرونا عبور کرده و وارد فاز کنترل شده است.

به گزارش ایسنا هاشمی در پایان گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰ کشور مبتلا به کرونا هستند، برخی کشورها هم به خاطر منافع‌شان پنهان‌کاری می‌کنند ولی ما براساس پروتکل‌ها، دستورالعمل‌ها و کدهای جهانی و ملی و بومی عمل می‌کنیم. ما آنفلوآنزا را پشت سر گذاشتیم پس کرونا را هم مهار خواهیم کردريال در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز اگر قرار بر تعطیلی مدارس باشد نباید خانواده‌ها به سفر بروند. این تعطیلات برای پیشگیری از شیوع کروناست نه این‌که به سفر رفته و خدایی نکرده این ویروس را منتقل کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.