توانایی انجام روزانه ۱۲۰۰ تست در انستیتو پاستور وجود دارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا بیگلری با بیان اینکه تمام نمونه‌های کرونای پذیرش شده در انستیتو پاستور ایران صفر شد و در حال حاضر هیچ نمونه در نوبت انجام، در این مرکز وجود ندارد گفت: تمام نمونه‌های کرونای پذیرش شده هفته قبل در انستیتو پاستور ایران در شب گذشته و در واقع، دو روز زودتر از زمان قول داده شده انجام شد.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: در طی هفته گذشته علاوه بر راه اندازی بیش از بیست آزمایشگاه تشخیصی کرونا در سراسر کشور، ظرفیت انجام تست در انستیتو پاستور بیش از ده برابر افزایش یافت و اکنون توانائی انجام روزانه ١٢٠٠ تست در پاستور وجود دارد.

وی افزود: همزمان کار آموزش و پایش آزمایشگاه‌های راه اندازی شده هم در جریان است، با این اقدام در حال حاضر در تمام کشور از مشهد تا اهواز و از تبریز تا تهران و زاهدان، با یک سبک و یک پروتکل واحد کار می‌کنند و  نماینده سازمان جهانی بهداشت از  این اقدام به عنوان کار عالی "Best practice" نام می‌برد.

به گزارش فارس بیگلری در پایان از رهنمودها و حمایت‌های وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه و نیز همکاری صمیمانه مدیران ارشد وزارتخانه و مساعی شبانه روزی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قدردانی کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.