پیشنهاد برخی اعضای کمیسیون تلفیق به دولت برای پرداخت «یارانه کرونا»
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جبار کوچکی نژاد با یادآوری پیشنهاد برخی اعضای کمیسیون تلفیق به دولت برای پرداخت یارانه به استان‌های درگیر با کرونا گفت: نزدیک یک ماه است کارگران بیکار و کارخانجات تعطیل شده‌اند و مشاغل زیادی تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 ادامه داد: بنابراین با توجه به شیوع بیماری کرونا در برخی شهرها مانند قم، رشت و تهران و تحت تاثیر قرار گرفتن برخی مشاغل در شهرهایی که به عنوان کانون اصلی این ویروس بودند در نشست کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادیم دولت یارانه‌ حمایتی  پیش‌بینی کند.

وی افزود: بر اساس ماده 8 قانون هدفمندی یارانه‌ها دولت می‌تواند بسته‌های حمایتی را به واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی ارائه و به گونه ای عمل کند که بتواند به افرادی که با مشکل مواجه شدند دو تا سه ماه یارانه پرداخت کند تا از این بحران رد شوند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت کوچکی نژاد در پایان گفت: دولت می تواند از محل تبصره 14 و همچنین 15 هزار میلیاردی که به منظور حمایت از افراد نیازمند غیر از کمیته امداد و بهزیستی پیش‌بینی کرده برای حمایت از مشاغلی که تحت تاثیر قرار گرفتند استفاده کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.