این‌که برخی مسئولان اعلام می‌کنند تست کرونایشان مثبت شده، چه نفعی برای مردم دارد؟
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حیدرعلی عابدی با اشاره به اعلام مثبت شدن تست کرونای تعدادی از مسئولان آن هم توسط خودشان، اظهار کرد: این‌که برخی از مسئولان اعلام می‌کنند تست کرونایشان مثبت شده است چه نفعی برای مردم دارد؟ این در جامعه اثر خوبی به دنبال نخواهد داشت حتی ممکن است این سوال را به وجود آورد که آنها مسائل بهداشتی را رعایت نکرده و به کرونا مبتلا شدند. مثل این‌که بگوییم مسواک نزدیم و دندان درد گرفتیم. خب این برای مردم چه نفع و حسنی دارد.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس ادامه داد: امیدوارم مسئولان دقت کنند تا به کرونا مبتلا نشوند اگر هم دچار این بیماری شدند اعلام نکنند حتی اگر هدف‌شان آن است که به مردم بگویند از کرونا نترسند و چیز مهمی نیست.

وی افزود: البته درباره‌ دکتر حریرچی موضوع فرق دارد او فرمانده قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا بود که اگر ابتلایش را اعلام نمی‌کرد شائبه به وجود می‌آمد که چرا او در جلسات شرکت نمی‌کند. دکتر حریرچی مجبور به اعلام شد که در نهایت هم اثر خوبی نداشت لذا توصیه‌ام به همه مسئولان آن است که در صورت ابتلا اعلام نکنند.

به گزارش ایسنا بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور تعدادی از مسئولان به آن مبتلا شده‌اند برخی از آنها با انتشار ویدئوهایی اعلام کردند که تست کرونای‌شان مثبت بوده است این نوع اعلام ابتلا عمدتا واکنش‌های منفی را به دنبال داشت.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.