با شیوع ویروس کرونا، روزانه ۳۰ هزار تماس با اورژانس تهران گرفته می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پیمان صابریان گفت: شناخت کافی از ویروس جدید کرونا وجود ندارد. افرادی که مبتلا به مشکلات  زمینه‌ای و نقص ایمنی  هستند بیشتر از سایرین در معرض خطر اپتلا به بیماری کووید ۱۹  قرار دارند و باید مراقبت بیشتری از خود به عمل آورند.

وی افزود: این تصور  کاملا نا درست است که هر فردی که مبتلا به بیماری کووید ۱۹ می شود جان خود را از دست خواهد داد. اما باید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بهداشت فردی و شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون به طور دقیق رعایت شود. همچنین افراد باید سعی کنند کمتر در اجتماعات حاضر شوند و برای انجام کارهای ضروری حدود یک متر از سایر افراد فاصله بگیرند.

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: روزانه ۳۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس انجام می‌شود و پرسنل فوریت‌های پزشکی پاسخگوی تمام سوالات مردم هستند، سرفه خشک، تب بالا و تنگی نفس از علائم ابتلا به کرونا محسوب می شود و باید افراد در صورت داشتن چنین علائمی با اورژانس تماس بگیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان صابریان در پایان گفت: در حال حاضر فعالیت های پزشکی بیشتر از گذشته شده است و خدمات خوبی به مردم ارائه می‌شود. افرادی که بیمار هستند باید از استفاده کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.