روزانه بیش از یک هزار نفر به داروخانه مرکزی هلال احمر مراجعه می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسن صفاریه گفت: پس از انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش نگرانی های بیماران خاص از تأمین داروهای خود، همه نیروهای شاغل در داروخانه های هلال احمر با تمام توان به خدمت رسانی، تأمین و توزیع به موقع داروهای مورد نیاز آنان پرداختند و بر این اساس روزانه بیش از یک هزار مراجعه کننده از خدمات دارویی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به انجام اقدامات اولیه برای پیشگیری و مقابله با انتقال ویروس کرونا در داروخانه مرکزی هلال احمر افزود: با استفاده از اقلام بهداشتی با انتقال ویروس کرونا میان بیماران و مراجعان به این پیشگیری شده است.

سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر درباره افزایش فعالیت شرکت بازرگانی سها کیش وابسته به این سازمان گفت: در روزهای گذشته  فعالیت این شرکت برای تولید و تامین داروهای مورد نیاز بیماران افزایش یافته تا کشور در شرایط کنونی با کمبود دارو مواجه نباشد.

به گزارش ایرنا صفاریه در پایان اضافه کرد: شرکت پخش سها هلال وابسته به سازمان تدارکات پزشکی هم با ظرفیت بالاتری، دارو و اقلام بهداشتی را در سراسر کشور و به ویژه مناطق کم برخوردار توزیع و سهم به‌سزایی در ارتقای شاخص های بهداشت و سلامت ایفا می‌کند و وظیفه ما کمک به تأمین بخشی از داروهای حیاتی کشور است و در هر شرایطی نیازهای دارویی مردم در اولویت نخست این سازمان قرار دارد.

داروخانه مرکزی هلال احمر و داروخانه تک نسخه ای "فوق تخصصی" از ساعت 7.30 تا 21 خدمات دارویی به مراجعان ارائه می‌کند

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.