وزیر بهداشت حوزه اداری شهرهایی مثل کاشان را تعطیل کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جواد ساداتی نژاد با اشاره به وضعیت کاشان در کنترل ویروس کرونا گفت: کاشان به دلیل همجواری با قم و مراودات زیاد نسبت به سایر شهرها و استان ها در معرض خطر بیشتری قرار دارد.

وی افزود: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مجموعه درمانی کاشان، آران و بیدگل با تلاش هایشان وضعیت را تحت کنترل قرار داده اند اما برای ادامه این شرایط به کمک مردم برای ماندن در خانه نیاز داریم چون قطع زنجیره گسترش ویروس کرونا با ماندن مردم در خانه‌ها میسر می شود چیزی که در کاشان، آران و بیدگل رعایت نمی‌شود. از این رو درخواست ما از مسئولان استانی تعطیلی حوزه اداری در این سه شهرستان است تا بتوان با کاهش ترددها از گسترش ویروس جلوگیری کرد.

نماینده کاشان در مجلس با اشاره به جلسه فوق العاده امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر بهداشت و رییس مجلس برای بررسی اقدامات انجام شده جهت مقابله با کرونا گفت: در این جلسه هم از وزیر بهداشت درخواست کردیم تا حوزه اداری شهرهایی مثل کاشان را تعطیل کنند چون کاشان نزدیکترین شهر به قم و به نوعی دروازه اصفهان است که با کنترل کرونا می توان جلوی شیوع آن را در اصفهان و سایر شهرها گرفت.

به گزارش ایسنا ساداتی نژاد در پایان با اشاره به تجهیز تعدادی از ورزشگاه‌های کاشان به تخت‌های بیمارستانی گفت: ما در کاشان و آران و بیدگل تنها دو بیمارستان داریم لذا برای کنترل بیماری، نقاهت‌گاه هایی در سوله های ورزشی ایجاد شده تا دوره نقاهت بیماران در آن جا سپری شود. ما با تمام توان برای کنترل کرونا تلاش می کنیم از مردم هم می خواهیم با ماندن در خانه ها به ما کمک کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.