بیمه سلامت برای شکست ویروس کرونا خدمات مناسبی به بیمه شدگان ارایه می‌دهد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، طاهر موهبتی در نشست با مدیران کل استانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به ضرورت همدلی میان آحاد جامعه و ایجاد آرامش درشرایط فعلی گفت: جدیت و قاطعیت درامور درکنار آرامش و کاهش استرس از مسائل ضروری و مورد توجه درحوزه سلامت است؛ وی افزود اطلاع رسانی و آموزش به مردم درخصوص بیماری کرونا نیز مورد اهمیت است که سازمان بیمه سلامت دراین خصوص اقداماتی انجام داده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: اقدامات بسیاری درسازمان بیمه سلامت با هدف کاهش استرس  و ارتقاء آگاهی مردم از بیماری کرونا صورت گرفته است، فعالیت های اساسی در سامانه 1666 درخصوص افزایش اطلاعات و آگاهی درشرایط بحرانی انجام شده است، به عنوان مثال روزانه نزدیک به 10 تا 15هزارتماس مردم پاسخ داده می شود.

وی افزود: کلیپ های آموزشی درباره نحوه پیشگیری از ابتلاء به کرونا ساخته شد، درخصوص ارسال پیامک برای بیمه شدگان وایجاد صفحه کرونا در سایت اصلی نیز اقداماتی موثری انجام شد تا مردم بتوانند درمقابله با کرونا اطلاعات بیشتری کسب کنند، هرچند که مردم باید با نگاه جدی درکاهش میزان مرگ و میر و سیر نزولی ابتلاء به این بیماری خدمتگزاران حوزه سلامت را یاری کنند.

موهبتی با تاکید برکاهش مراجعات مردم به دفاترپیشخوان و انجام امور به صورت دورکاری و الکترونیکی با تاکید بر عدم خدشه در ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: البته حضور برخی افراد برای پیگیری امور باید به صورت مستقیم بوده و تنها می توان ساعات کاری را کاهش داد، اما لازم است افراد دارای بیماری از حضور درمحل کار خود داری کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در پایان با اشاره به ارائه آموزش های لازم به افراد و تامین مواد ضد عفونی درتمامی ادارات کل استانی گفت: برای کاهش ابتلاء به این بیماری مهم ترین اقدام حضور مردم درمنازل و عدم مراجعه به بیرون است، بدون تردید همه افراد باید همکاری کنند؛ تا بتوان از این مرحله به سلامت عبور کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.