اقدامات ایران در مقابله با کرونا ویروس تحسین برانگیز است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ریچارد برنان و کریستف هملمن نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران در حاشیه بازدید از نقاهتگاه های سرخه حصار و خاقانی و مرکز بهداشت شمیرانات، اقدامات صورت گرفته در دانشگاه و کشور در راستای مقابله و کنترل کرونا ویروس را بسیار تحسین برانگیز دانستند و سرعت عکس العمل ایران در مقابله با این اپیدمی را بسیار خوب ارزیابی کردند که توانست ظرف مدت ۳-۲ هفته تدارکات لازم برای مواجهه با این شرایط را فراهم کنند.

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت همچنین سیستم غربالگری و شناسایی، تقسیم بندی و تریاژ بیماران، ارجاع و پیگیری وضعیت سلامت بیماران بهبودیافته یا مشکوک توسط کارشناسان بهداشتی شبکه ها و مراکز بهداشتی ایران را بسیار جالب ارزیابی کردند و رصد وضعیت سلامتی بیمار مذکور به صورت تلفنی، یا حتی درصورت لزوم حضوری توسط کارشناسان مراکز بهداشتی در این شرایط همه گیری را بسیار حایز اهمیت برشمردند.
 
نمایندگان مذکور، وحدت رویه ارگانها و سازمانهای مختلف تحت لوای یک سازمان برای مقابله با این شرایط اپیدمی را ستودنی خوانده و موضوع همکاری ارگانهای مختلف نظیر سپاه، ارتش، بسیج، دانشگاههای علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، نیروهای داوطلب مردمی و سازمانهای مردم نهاد،  شهرداری و ... تحت رهبری ستاد مقابله با کرونا در ایران را تحسین برانگیز برشمردند .

به گزارش وب‌دا تعیین و برنامه ریزی ایستگاه های متعدد برای مراقبت از بیماران سطوح مختلف در بیمارستان، نقاهتگاه یا منزل نیز برای این نمایندگان اقدام جالبی بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.