مسعود پزشکیان و علی نوبخت مامور همراهی ستاد ملی مبارزه با کرونا شدند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، اسدالله عباسی در تشریح آخرین اقدامات مجلس شورای اسلامی در بحران اخیر کرونا گفت: با پیگیری های دکتر لاریجانی با حضور بهداشت به عنوان رئیس ستاد ملی مبارزه با ستاد ملی مبارزه کرونا جلساتی برگزار شدکه نمونه آن گزارش وزیر از وضعیت شیوع این ویروس در اولین جلسه مجلس شورای اسلامی پس از انتخابات بود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با مسئولین استانی ضمن دریافت گزارش اقدامات انجام شده از آخرین وضعیت اقدامات و نیازهای درمانی در رابطه با پیگیری و مقابله با ویروس کرونا مطلع شد، هیئت رئیسه جلساتی را به منظور بررسی راه های کمک به دولت در زمینه مبارزه با این ویروس تشکیل داد که آخرین  آن  جلسه اضطراری مجلس با حضور وزیر بهداشت بود.

وی افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا با برگزاری این جلسه موافق نبود زیرا تجمعات موجب انتشار ویروس کرونا می شود ضمن این که قبلا تست کرونا تعدادی از نمایندگان مجلس به دلیل ارتباط آن ها در ایام انتخابات با مردم مثبت شده بود.دکتر لاریجانی و هیئت رئیسه از تمام ظرفیت های موجود در مجلس شورای اسلامی استفاده کرده اند تا دولت را در مبارزه با ویروس کرونا یاری نمایند.

عباسی با اشاره به فعال شدن گروه های دوستی پارلمانی در بحث بیماری کرونا گفت: دکتر لاریجانی دستور داد تا پیگیری های لازم را روسای گروه های دوستی پارلمانی با کشورهای مختلف داشته باشند. در کنار اقدامات مجلس  وزارت امورخارجه از سفرا خود در خارج از کشور بخواهد تا امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله کرونا که درکشور های دیگر وجود دارد را برای وزارت بهداشت فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پایان جلسات مجمع نمایندگان استان ها با نماینده های دولت را یکی دیگر از اقدامات مجلس در مبارزه با کرونا بر شمرد و تصریح کرد: در جلسه فوق العاده هیئت رئیسه علی نوبخت حقیقی و مسعود پزشکیان مامور شدند با پیگیری و همراهی ستاد ملی مقابله با کرونا  کمک کنند تا گره های پیش رو باز کنند. 

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.