آمار دقیقی از مبتلایان به کرونا در گیلان وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با انتقاد از حرکت سیل جمعیت مسافران به سمت استان گیلان، گفت: مسافران به این مهم توجه کنند که کاهش مراجعه به بیمارستان‌های گیلان بیانگر کنترل ویروس کرونا نیست، بلکه به این دلیل است که مردم در پی آلودگی بیمارستان‌ها و افزایش میزان مرگ و میز در آنها به این مراکز مراجعه نمی‌کنند، چرا که اعتماد خود را از دست داده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس ادامه داد: آمار ابتلا به کرونا هنوز بالا است و عدم مراجعه مردم به بیمارستان‌ها به دنبال خودقرنطینگی باعث نبود اطلاعات آماری دقیق در این زمینه شده است.

وی افزود: هم‌اکنون شرایط استان گیلان بسیار نامطلوب است، کما اینکه بسیاری از مسافران یا ویروس کرونا را به این منطقه وارد می‌کنند یا در اینجا به این بیماری مبتلا می‌شوند که این موضوع اجحاف در حق خود، خانواده‌هایشان و مردم گیلان است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت جعفرزاده ایمن آبادی در پایان گفت: اخبار امروز نشان‌دهنده ترافیک سنگین در جاده گیلان به ویژه رودبار و منجیل است، تاکید کرد: ما از مسافران تقاضا داریم کاری نکنند که مردم گیلان آتش به اختیار مانع ورودشان به این منطقه شوند، چرا که آنها عصبانی هستند از اینکه سیل جمعیت مسافران مانع از مهار این بیماری در گیلان می‌شود.

پایان پیام/

2 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.