مردم باید ترددهای غیر ضروری در سطح شهر را کاهش دهند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، انوشیروان محسنی بندپی گفت: در ستاد مبارزه با کرونای استان تهران، تمهیدات لازم برای تامین امکانات، تجهیزات و محدودیت های لازم پیگیری می شود اما برای نتیجه گیری بهتر، مشارکت و همکاری مردم در اجرای آنها، لازم و ضروری است.

 استاندار تهران ادامه داد: ظرفیت بیمارستان های جدید استان تهران برای مقابله با بیماری کرونا و خدمات دهی به بیماران به کار گرفته می شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد، اگرچه امکان انتقال این ویروس بالاست اما کرونا به راحتی و با رعایت نکات بهداشت فردی، شستشوی مداوم دست ها و خودداری از حضور در اجتماعات  و ترددهای غیر ضروری کنترل می شود.

وی افزود: از شهروندان و عموم مردم استان تهران تقاضای مشارکت فعال داریم تا با رعایت این نکات ساده، سلامت خود و خانواده هایشان را تامین و حفظ کنند، با عزم ملی و همراهی مردم برای پرهیز از تردد و تجمعات غیر ضروری به ویژه در ایام پایانی سال و شروع سال جدید، می توان گام مهمی برای مقابله با این ویروس برداشت.

به گزارش ایرنا محسنی بندپی در پایان گفت: عموم مردم باید متوجه باشند که مرجع اطلاع رسانی در مورد اقدامات ضد کرونایی ستاد مقابله با ویروس کرونا و ابلاغ آن توسط استانداری است و آخرین مصوبات این ستاد نیز پس از تصویب در ستاد ملی تا پایان وقت اداری امروز به دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.