متاسفانه از حجم سفرها به شمال کشور کم نشده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد حسین قربانی گفت: ما در این استان از فاز درمان خارج شدیم، به فاز جداسازی وارد شدیم یعنی مشغول غربال‌گری و جداسازی افراد بیمار از غیربیمار هستیم.

وی افزود: از دو میلیون و۶۰۰ هزار نفر جمعیت استان گیلان یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر وارد فاز غربالگری شده اند، ما در تمام استان با مردم تماس می گیریم و از آنان سوال می‌کنیم اگر نیاز به دارو باشد در اختیار آنان قرار می‌دهیم اگر هم نیاز به خدمات درمانی باشد به آنان خدمات ارائه می‌شود.

نماینده وزارت بهداشت در استان گیلان ادامه داد: متاسفانه با تمام هشدارها و تدابیر هنوز مسافرت مردم به شمال کشور ادامه دارد که این ترددها باعث افزایش انتقال ویروس شده است تا زمانی که حجم مسافرت ها به این استان بالا باشد امکان کاهش ویروس در شمال کشور کم است.

به گزارش ایسنا قربانی در پایان در خصوص اقدامات برای کاهش مسافرت مردم به شمال گفت: ما نمی‌توانیم به صورت قوه قهریه برخورد کنیم باید از طریق فضای مجازی و یا همین تماس‌هایی که به مردم می زنیم به آنان هشدار دهیم و خواهش کنیم که از منازل خود خارج نشوند، از مردم استان های دیگر کشور درخواست دارم برای کمک به حال مردم شمال کشور به این استان‌ها مسافرت نکنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.