اولویت رفع نیازمندی‌های کادر درمان ویروس کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی لاریجانی در تماس تلفنی با معاون بیمارستان کامکار و روسای بیمارستان‌های نکویی، شهیدبهشتی، شهدا، کودکان، علی بن ابی طالب (ع) و امام رضا(ع) قم از وضعیت آمادگی این بیمارستان‌ها در مقابله با کرونا و  روند درمان مبتلایان به این بیماری اطلاع ‌یافت و  از خدمات صادقانه  پزشکان و پرستاران  تشکر و قدردانی کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این گفت و گوها میزان تجهیزات پزشکی، نیازمندی های کادر درمان و امکانات حفاظت فردی پزشکان‌ و پرستاران بیمارستان های قم را مورد بررسی قرار داد و در جریان نحوه خدمت رسانی به بیماران بستری قرار گرفت.

وی همچنین از خدماتی که طی هفته های گذشته توسط کادر درمان به مبتلایان این بیماری ارائه شده، قدردانی کرد و توصیه های لازم را در خصوص پذیرش، رسیدگی‌های ویژه و آگاهی بخشی به همراهان بیماران به مسئولان و روسای مراکز درمانی قم یادآور شد.

به گزارش ایرنا در این گفت و گو ها  آقایان نصرآبادی، شفیعی، فروغی، دامن پاک اسحاق حسینی، رضایی و اسماعیلی، به ترتیب معاون بیمارستان کامکار و روسای بیمارستان های نکویی، شهیدبهشتی، شهدا، کودکان، علی بن ابی طالب (ع) و امام رضا(ع) قم گزارش های جداگانه‌ای از وضعیت تجهیزات و آمادگی پرسنل درمانی در مقابله با بیماری کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.