احتمال ابتلا به ویروس کرونا در افراد دچار سوختگی بیشتر است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مصطفی ده مرده‌ئی گفت: احتمال ابتلا به ویروس کرونا در افراد دچار سوختگی بیشتر است، از این رو از همه مردم تقاضا داریم در چهارشنبه آخر سال مراقب خود و خانواده هایشان باشند.

رئیس مرکز آموزش و درمانی شهید مطهری ادامه داد: سوختگی یک بیماری مادام العمر است و عوارض زیادی دارد، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، اگر افراد دچار سوختگی شوند، وضعیت آنها  وخیم تر است، از این رو خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند و از تجمع و برپایی آتش خودداری کنند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی به عمل آمده در ستاد بحران از سازمان شهرداری و نیروی انتظامی کمک خواستیم تا از تجمع افراد جلوگیری کنند و  امسال با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا، امکان حضور خبرنگاران در مرکز شهید مطهری وجود ندارد، خودمان فیلم و عکس تهیه و برای رسانه ها ارسال می کنیم.

به گزارش ایرنا ده مرده‌ئی در پایان ضمن اعلام آمادگی بیمارستان طبق روال سال های قبل خاطرنشان کرد: تمام متخصصان مرتبط در بیمارستان حضور دارند، تخت های بیمارستان را خالی و مرخصی نیروها را لغو کردیم. همچنین تمام تجهیزات لازم را آماده کردیم تا برای چهارشنبه آخرسال بتوانیم ارائه خدمت کرده ، ولی باز خواهش داریم افراد خود رعایت کنند و از پرتاب ترقه و مواد آتش زا خودداری کنند  تا مشکلی پیش نیاید.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.