پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مدیریت کرونا برای همگان الزامی است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمود واعظی با انتقاد از انتشار برخی مطالب خلاف واقع در برخی رسانه ها در خصوص محل برگزاری نشست‌های رییس جمهوری، این مطالب را موجب تشویش اذهان عمومی کشور و سوءاستفاده رسانه های بیگانه عنوان کرد و خواستار رعایت اخلاق و انصاف از سوی این رسانه‌ها شد.

وی افزود: دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت کرونا برای همگان الزامی است؛ دولت و ریاست جمهوری بر اساس این دستورالعمل‌ها ملاقات‌ها و جلسات را با شرایط جدید تشکیل می‌دهد. جلسات دولت و برخی از شوراها لازم است در فضایی تشکیل شود که ملاحظات بهداشتی کاملا رعایت شود و به همین جهت جلسات دولت و شوراها در مجموعه حافظیه که در سال ۷۶ احداث شده است، تشکیل می‌شود.

رییس دفتر رییس جمهوری در بیان دلیل برگزاری جلسات در ساختمان حافظیه گفت: با توجه به اینکه در مجموعه پاستور سالن مناسبی برای برگزاری جلسات با پروتکل‌های خاص تعیین شده از سوی وزارت بهداشت وجود ندارد، ساختمان حافظیه دارای سالن جلسات مناسبی است که می‌توانیم با حفظ پروتکل‌های تعیین شده از جمله حفظ فاصله میان افراد، جلسات را در این مکان برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا واعظی در پایان اضافه کرد: کاخ‌های سعدآباد در مجموعه‌ای دیگر و در مجاورت ساختمان حافظیه است که رییس جمهوری تنها در یکی از آن‌ها از روسای جمهوری و مهمانان خارجی استقبال رسمی می‌کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.