سایت "همیارانه" برای جذب نیروهای داوطلب در مبارزه با کرونا راه اندازی شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سایت "همیارانه" با شعار "مردم_برای_مردم" از فروردین امسال شروع به فعالیت کرده است.

این سامانه مردمی با هدف جذب نیروهای داوطلب مردمی، جذب حمایت‌های مالی، اطلاع رسانی و آموزش مواردِ بهداشتی و از همه مهم تر موضوع اتصال زنجیره تامین، تولید کننده و توزیع کننده آغاز به فعالیت کرده است، فعالیت این سامانه با شیوع بیماری کرونا همزمان شده و در ابتدا با فراهم کردن نیازهای بهداشتی و خوراکی کار خود را آغاز کرده است.

سایت همیارانه تحت نظارت ستاد مردمی مبارزه با کرونا علاوه بر این با همکاری در تولید ماسک، تهیه و تولید مواد ضدعفونی کننده و همین‌طور پرستاری از پرستاران، پرداختن به امور رسانه‌ای و آگاهی بخشی و تامین مالی به واسطه حمایت‌های مردمی در حال خدمت رسانی به هموطنان است.

هم اکنون سایت همیارانه به نشانی www.hamyarane.ir و با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی، همکاری مردم و گروه‌های جهادی، سازمان‌های دولتی و غیردولتی سعی در کنترل و شکست این بیماری دارد.

فعالیت‌های این گروه به عنوان "ستاد مردمی مبارزه با کرونا" تحت نظارت و مجوز قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام، گروه جهادی نرجس خاتون، وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی بهشتی تهران و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

بدیهی است که به دلیل قرار گرفتن در زیر مجموعه قرارگاه امام رضا علیه‌ السلام و دیگر ارگان‌های ذکر شده به صورت مداوم و مستمر گزارش عملکرد و همچنین گزارش‌های مالی به همراه فاکتورهای رسمی و معتبر به مردم  ارائه می‌شود؛ به شکلی که موارد فوق مورد تایید اداره امور مالیات نیز است.

این سامانه با ایجاد بستری ارتباطی برپایه‌ اولویت‌های جامعه و مردم، امکان ارتباطی سازنده و کارا را برای مردم فراهم می‌کند تا با هم به حل مسائل و مشکلات جامعه پرداخته و در نهایت به آرامش، رفاه و ثروت آفرینی برای جامعه و عموم مردم دست یابد، به منظور شرکت در فعالیت‌های داوطلبانه می‌توانید به صفحه اصلی سایت همیارانه و به منظور پرداخت کمک‌های نقدی به صفحه حمایت‌های مالی مراجعه کنید. فارس

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.