احتمال اینکه کرونا حمله بیولوژیکی آمریکا باشد، دور از ذهن نیست
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در مورد حمله بیولوژیکی آمریکا گفت: در حالی که بیش از چند ماه از انتشار نخستین اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در ووهان چین و پس از آن در دیگر نقاط جهان می‌گذرد، امروز شاهد رشد بی رویه کووید19 در اکثر استان‌های کشور هستیم که متاسفانه منجر به مرگ تعداد بسیاری از هموطنانمان شده است؛ حرف و حدیث‌های بسیاری در مورد ویروس کرونا و حمله بیولوژیکی آمریکا در میان است.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه آمریکا کشور انحصار طلبی در جهان است و هیچگونه صداقتی نسبت به همسایگان و کشورهای دیگر نداشته است، قرائن و اتفاقات روی داده در چند ماه اخیر در رابطه با ویروس کووید19 احتمال می‌رود که بیماری کرونا ساخته شده دست بشر است و یک حمله بیولوژیکی است نمی‌توانیم صد در صد مهر تایید به نظریه بزنیم اما دور از ذهن نیست که چنین حقیقتی وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر به تاریخچه ساخت سلاح‌های بیولوژیکی گذری کوتاه بزنیم درخواهیم یافت که آمریکا در ساخت چنین سلاح‌های یدی طولانی دارد؛ آمریکا در سال ۱۹۴۳ برنامه تحقیقاتی خود را برای استفاده از عوامل بیولوژیک آغاز کرد؛ این برنامه به‌ طور رسمی تا سال ۱۹۶۹ ادامه یافت مواد تهیه شده در ۱۹۷۱ و ۱۹۷۲ با حضور نمایندگان وزارت‌های مربوط "دفاع و کشاورزی" از بین رفت. این مواد عامل بیماری‌های سیاه زخم، تولارمی "بیماری مشترک انسان و حیوان" و بروسلوز "تب مالت" بود که در سلاح های خود به کار می‌برد. به‌طور هم‌زمان با پایان این برنامه ارتش آمریکا برنامه دفاع میکروبی در جنگ را از سال ۱۹۵۳ شروع کرد که تا الان نیز ادامه دارد. اما سوال اینجاست امروز چرا خود درگیر بیماری کرونا است؟ احتمالا تمام پیش فرض‌های از پیشرویی این بیماری را نسنجیده بوده که امروز این بیماری به اروپا و آمریکا هم رسیده است.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: با تمام این تفاسیر احتمال اینکه «کرونا» حمله بیولوژیکی از طرف آمریکا باشد دور از ذهن نیست ناشی از خصومت آمریکا با کشورهای دنیا است در این بین آنچه بیش از همه ناراحت کننده است شایعه‌های ساخت دارو توسط آمریکا است و رونمایی کردن از این دارو  در این شرایط تمام احتمالات مبنی بر ساختگی بودن این بیماری توسط آمریکا را صد در صد می‌کند و مهر تاییدی می‌شود بر تمام احتمالات حمله بیولوژیکی و پنهانکاری ساخت دارو که  جنایت روی جنایت است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآورشد: اگر تمام فرضیات در رابطه با بیماری کرونا کنار هم قرار دهیم و سازمان‌های مربوطه دنیا که نقش نظارتی دارند مانند سازمان ملل و شورای عالی امنیت و... باید به این قضیه ورود پیدا کرده و آمریکا را پای میز مذاکره بیاورند که اگر چنین اقدامی صورت گرفته بر مبنای کار تحقیقاتی یا هر عامل دیگر باید پاسخگو باشد، اگر این ویروس ساخته کشور آمریکا باشد صرفا فقط نابودی نظام و ملت ایران نبوده است، گفته‌های مبنی بر نابودی اقتصاد چین در میان است؛  رئیس جمهور کنونی آمریکا عاملی بر تخریب کل مردم آمریکا شده است و برگ سیاهی برای ملت آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت وی در پایان اضافه کرد: ما منکر ضعف‌ها،کمبودها، زیرساخت‌های نامناسب در حوزه مبارزه با این بیماری و مشکلات  نیستیم حتی به اندازه‌ای تحریم‌ها در شدت گرفتن این بیماری تاثیر داشته است که نمی‌توانیم از طریق فروش نفت دارو وارد کشور کنیم و شرایط کشور به لحاظ مقابله با بیماری شرایط مناسبی نیست؛ ولی با تمام کمبودهای که داریم توانستیم تحمل بیاوریم قدردان کادر پزشکی و تمام پرسنل بیمارستان‌ها و ملت شریف ایران هستیم که همیشه در کنار این نظام و دولت در صحنه حضور داشته‌اند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.