غربالگری بیش از ۲ میلیون نفر در خصوص بروز علائم بیماری کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بابک عشتری گفت: در صورتی که افراد دارای علائم این بیماری باشند، به مراکز ۱۶ ساعته ارجاع  و روند درمان توسط مراقبان سلامت و بهورزان پیگیری می‌شود، امید است با تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه بهداشت در روزهای آتی، غربالگری کرونا برای کل جمعیت تحت پوشش به اتمام برسد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: افرادی که در سامانه سلامت اقدام به خود اظهاری کرده‌اند، مراقبان سلامت بر اساس محل سکونت با آنها تماس تلفنی برقرار کرده و از وضعیت سلامتی آنان مطلع می‌شوند و مواردی که نیاز به پیگیری دارند با ارجاع به مراکز ۱۶ ساعته ادامه روند درمان آنان انجام خواهد شد.

وی در پایان افزود: تعداد ۱۲ مرکز ۱۶ ساعته در این دانشگاه به ارائه خدمات کرونا می پردازند که هر شهرستان تحت پوشش یک مرکز فعال شده و  در سطح شهر تهران، در هر منطقه شهرداری نیز یک مرکز فعال بوده و  در طرح سنجش رضایت از ارائه خدمات از طریق سامانه‌ پیامکی وزارت متبوع، حوزه‌ تحت پوشش معاونت بهداشت، رضایت‌مندی ۹۸.۳۱ درصدی را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب کرد.

به گزارش ایرنا تاکنون ۵۵ هزار و۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۳۴۵۲ نفر رسیده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.