استفاده از داروی "فاوپیراویر" در بیمارستان مسیح دانشوری با رعایت موازین قانونی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی اکبر ولایتی امروز "یکشنبه ۱۷ فروردین ماه" در اولین حضور خود پس از بهبودی در بیمارستان مسیح دانشوری و اولین جلسه شورای علمی این مرکز در سال 1399، با پزشکان، پرستاران و کادر درمانی دیدار و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه و شبانه روزی آنها تقدیر کرد.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری با تشریح شرایط موجود و ضرورت توجه حداکثری به ارائه خدمات به بیماران کرونایی با بسیج تمام امکانات گفت: بیمارستان مسیح دانشوری با همراهی تمامی کادر درمانی و پرسنل خود به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا از ابتدایی‌ترین ساعات در کنار مردم ایستاد و با اهتمام و تلاش خستگی ناپذیر کماکان در حال ارائه خدمات به مردم شریف است و امیدواریم به زودی شاهد شکست کرونا باشیم.

وی افزود: لازم می دانم از تلاش و پشتکار شبانه روزی همه شما عزیزان به عنوان مدافعان سلامت در این صحنه جهاد که با ایثارگری فعالیت داشته و دارید تقدیر و تشکر کنم، خوشبختانه در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اولین بار در ایران داروی فاوپیراویر ساخته شد و با رعایت موازین قانونی و تایید کمیته اخلاق در اختیار بیمارستان مسیح دانشوری برای درمان بیماران کرونا قرار گرفته است.

ولایتی در پایان گفت: بیمارستان مسیح دانشوری هیچ مبلغی جهت درمان بیماران کرونایی دریافت نمی‌کند و  با تمام امکانات در خدمت مردم شریف است، از ابتدا و در هماهنگی کامل با وزارت بهداشت، اقدامات مربوطه انجام شد و از وزیر بهداشت و همکاران ایشان به دلیل همراهی‌های به عمل آمده نیز تشکر می‌کنیم.

به گزارش ایسنا در ادامه، تعدادی از مدیران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در زمینه پذیرش، درمان، ارائه خدمات و حوزه های پژوهشی در مقابله با کرونا ارائه کردند و از حضور و حمایت مستمر دکتر ولایتی قبل از بیماری در کنار کادر درمانی، پیگیری های مستمر حتی در دوران بیماری و قرنطینه و حضور مجدد پس از بهبودی در کنار همکاران بیمارستان ابراز خرسندی کردند.

در این دیدار همچنین از خانم آنتوتن سرپرستار بخش 3 بیمارستان مسیح که به منظور ارائه خدمات به مردم، برگزاری جشن ازدواج خود را به تعویق انداخته و مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، توسط علی اکبر ولایتی تقدیر شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.